Breaking News
Home / آرٹیکلز / میں امام کی بیوی سے بے حد محبت کرتا ہوں

میں امام کی بیوی سے بے حد محبت کرتا ہوں

ایک لڑکے کو اپنے علاقے کی امام مسجد کی بیوی سے محبت ہوگئی۔ لڑکے نے ایک بہت ہی قریبی دوست سے اپنی محبت کا ذکر کیا۔ اس نے اپنے دوست سے کہا ، میں امام کی بیوی سے بے حد محبت کرتا ہوں اور میں چاہتا ہوں کہ آپ اس معاملے میں میری مدد کریں۔ اس کے دوست نے پوچھا۔ میں آپ کی کیسے مدد کر سکتا ہوں لڑکے نے کہا ، “میں امام کی اہلیہ سے ملنا چاہتا ہوں ، لیکن مسئلہ یہ ہے

کہ امام صاحب نماز پڑھ کر جلدی گھر آجاتے ہیں اور
مجھے ملنے کے لئے وقت نہیں ملتا ہے۔” یہ کرو ، کل نماز پڑھنا شروع کرو اور امام کو اپنے عجیب و غریب مشکلات میں مبتلا رکھو تاکہ وہ آپ کے مسائل کا جواب دیتے ہوئے گھر میں لیٹ سکے اور اس دوران میں اس کی اہلیہ سے ملنے کے لئے مجھے اچھا وقت ملے گا۔ اس کے دوست نے کہا کہ یہ کوئی مسئلہ نہیں ہے ، اگلے دن لڑکا نماز پڑھنے گیا۔ یہ دعا اللہ کے لئے نہیں تھی۔ نہ ہی نیکی کا کوئی ارادہ تھا ، یہ محض اس کے دوست کے گناہ میں مدد تھی۔ لڑکے نے ایسا ہی کیا ، جب بھی امام صاحب نماز پڑھتے ، امام صاحب کو ایک کونے میں لے جاتے ، امام صاحب سے عجیب سوالات پوچھتے اور امام صاحب ان کے عجیب و غریب سوالوں کا جواب دیتے ہوئے لیٹ جاتے۔ اس دوران ان کا دوست امام صاحب کی اہلیہ سے ملنے جاتا تھا۔ یہ معاملہ تقریبا two دو سے تین ماہ تک جاری رہا۔ اس دن ایک دن مجھے احساس ہوا کہ میں کتنا غلط تھا ، میں نے امام کی اہلیہ کے لئے کیا کیا تاکہ میرا دوست خوش ہو لیکن یہ ایک ایسا گناہ تھا جس کا کل میں نے حساب کیا۔ دنیا کو مذاکرات کا عمل ہوسکتا ہے۔ کل یہ میرے ساتھ ہو۔ اس کے دل میں طرح طرح کے خیالات آنے لگے۔ اس رات اسے نیند نہیں آئی تھی اور اس نے عزم کیا تھا کہ میں صبح جاؤں گا اور امام کو سب کچھ سمجھاؤں گا اور پھر مجھے سزا دینے والوں کو قبول کرے گا۔

دوسرے دن ، لڑکا امام کے پاس گیا اور اس سے یہ معاملہ بیان کیا۔ امام نے اس کی بات سن کر مسکراتے ہوئے کہا ، “اے احمق ، نہ تو میری بیوی اور نہ ہی میری کوئی بہنیں ، جن کی دوست آپ کی بیوی ملنے جاتا ہے؟ لڑکا مشتعل ہوا اور امام سے کہا کہ آپ واقعی میں شادی شدہ نہیں تھے اور آپ کو تھا نہیں بہن۔ آپ کو غلط فہمی ہوئی ہے۔ لڑکا بہت پریشان تھا ، اس نے سوچا کیوں نہیں کہ آخر وہ کس سے ملنے جا رہا ہے ، ایک دن اس نے اپنے دوست کا پیچھا کیا ۔اس نے اپنے دوست کو اس کے گھر میں داخل ہوتے دیکھا اور اپنی بیوی سے ملتا رہا۔

About admin

Check Also

صرف 1 کپ اور نزلہ کھانسی ریشہ سب ختم،، بلغم کے خاتمے کا ایک ازمودہ علاج

ریشہ اور بلغم ایک ایسا مرض ہے جو انسان کی زندگی تو تنگ کر کے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com