Breaking News
Home / پاکستان / جہانگیر ترین کی انٹری ! پی ٹی آئی رہنما کو موقع مل گیا ،وہ عمران خان کی مجبوریوں سے کیا فائدہ اٹھائیں گے ؟ رؤف کلاسرا کا تہلکہ خیز انکشاف

جہانگیر ترین کی انٹری ! پی ٹی آئی رہنما کو موقع مل گیا ،وہ عمران خان کی مجبوریوں سے کیا فائدہ اٹھائیں گے ؟ رؤف کلاسرا کا تہلکہ خیز انکشاف

اسلام آباد(نیوز ڈیسک )سینئر تجزیہ کار رئوف کلاسرا نے دعویٰ کیا ہے کہ جہانگیر ترین کو موقع مل گیا ہے کہ وہ ان کی کمزوریوں سے فائد اٹھائیں ۔تفصیلات کے مطابق نجی ٹی وی پروگرام میں سینئر صحافی کا کہنا تھا کہ باپ بیٹے پر ایف آئی آرز تھانے میں درج ہیں جو اتنے بڑے سکینڈلز میں ملوث رہے ہیں وہ جا کر آج جا کر ارکان اسمبلی سے ملاقاتیں کر رہے ہیں ۔

میرا حکومت سے سوال ہے کہ یہ کہاں کی ٹرانسپرنسی ہے کہ ایک بندہ جو شوگر سیکنڈلز میں ملوث ہے اور جس نے 56کروڑ روپے کی سبسڈی لی ہوئی ہے ۔ جہانگیر ترین کیلئے وزیراعظم عمران خان کے اپنے الفاظ تھے کہ انہوں نے مجھے بڑا دکھ دیا ہے ۔سینئر تجزیہ کار کا کہنا تھا کہ جس بندے سے آپ کو تکلیف ہوئی ہے جو سکینڈل میں ملوث ہے ،آج آپ نےاسے لانچ کر دیا ہے کیونکہ آپ کو دو چار سیٹیں چاہیں، اسی حکومت نے جہانگیر ترین کیخلاف ٹویٹر ٹرینڈ چلائے تھے ۔انکا کہنا تھا کہ بہت سے لوگ جہانگیر ترین کا نکالے جانے پر متعدد ہو گئے تھے کہ ان کے بغیر تو پارٹی نہیں چل سکتی ، کیونکہ وہ پیسہ خرچ کرتے ہیں ، جہاز ان کے پاس ہیں یہ تو کسی کو چاہے نہیں پلاتے چائے کا خرچ تو وہ نکال رہے تھے ۔

کیونکہ یہاں کہانی تو اصل میں 10بارہ کی ہے ،پنجاب میں بھی نقصان ہو سکتا ہے اور یہاں بھی انہیں نقصان اٹھانا پڑ سکتا ہے ۔ ، جہانگیر ترین اس کا فائدہ کیالیں گے ، جہانگیر ترین سب سے پہلے اپنے کیسز سیٹل کروائیں گے ۔اب سب کو سمجھ آ رہی ہو گی کیونکہ شوگر سکینڈل میں بھی کچھ نہیں ہوا ، ایک کارڈ بچا کر رکھا گیا تھا کیونکہ انہیں اس وقت لانچ کریں گے ۔ کیا اب پی ٹی آئی والوں کو وہ ہائی مارل گرائونڈ یاد نہیں آرہا ،آپ نے اپنی پارٹی سے پوچھا ہے کہ یہ شوگر مل سکینڈل میں ملوث ہے اس پر تو ایف آر ز درج ہیں ،آپ نے کیسے انہیں لانچ کر دیا ،یہ ووٹ لینے جارہے ہیں یا خریدنے جارہے ہیں ۔

About admin

Check Also

عمران خان آؤٹ، بلاول بھٹو اِن! آنے والے انتخابات میں کیا ہونے والا ہے؟ پیشگوئی کر دی گئی

کراچی پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما منظور وسان نے آئندہ انتخابات کے حوالے سے پیش …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com