Home / انٹرنیشنل / ہم آپ کے دوست ہے غلام نہیں

ہم آپ کے دوست ہے غلام نہیں

وزیر اعظم عمران خان کی 2012 کے ایک ٹویٹ نے انٹرنیٹ پر ایک بار پھر بات کی ہے جس میں واضح طور پر کہا گیا ہے کہ پاکستان کو افغانستان میں اپنی جنگ میں امریکہ کا غلام نہیں بننا چاہئے۔ چونکہ امریکہ افغانستان سے باہر جانے کا منصوبہ بنا رہا ہے ، وزیر اعظم عمران خان نے ایک بار پھر امریکی حکومت کو پاکستانی سرزمین پر فوجی اڈے قائم کرنے کی اجازت نہ دینے سے متعلق اپنی مضبوط اور واضح واضح پالیسی کا اعادہ کیا ہے۔ جیسا کہ وزیر اعظم عمران خان کے ذریعہ 2012 میں ٹویٹ کیا گیا تھا ، انہوں نے آج ایک بار پھر اپنے وعدے کو بحال کردیا ہے۔ ایک اور انٹرویو میں وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ “یہ ہماری جنگ نہیں ہے اور پاکستان کبھی بھی کسی دوسرے ملک کی جنگ میں حصہ نہیں لے گا۔”

انہوں نے مزید کہا ، “اگر یہ پاکستان کی جنگ نہیں ہے تو ، اس کی وجہ سے ہمارے لوگ کیوں مریں گے۔” جب عمران خان جنوبی ایشیاء میں آپریٹنگ فوجی اڈے کے لئے زمین تلاش کرنے کے لئے جدوجہد کررہے ہیں توعمران خان کا پختہ موقف عالمی سطح پر چکر لگا رہا ہے۔پاکستانی وزیر اعظم عمران خان نے افغان طالبان اور دیگر گروہوں کے خلاف افغانستان میں آئندہ کارروائیوں کے لئے پاکستان میں امریکی اڈوں سے متعلق افواہوں کو ایک بار پھر دور کردیا۔
وزیر اعظم خان کا HBO Axio کے جوناتھن سوان نے انٹرویو لیا تھا۔ یہ انٹرویو پیر کے روز صبح 3 بجے PST پر نشر کیا جائے گا۔ جوناتھن نے پوچھا کہ کیا اسلام آباد امریکہ کو پاکستان میں فوجی اڈے استعمال کرنے کی اجازت دے گا ، انہوں نے پوچھا ،
“کیا آپ امریکی حکومت کو یہاں پاکستان میں سی آئی اے کی اجازت دیتی ہے کہ وہ القاعدہ ، داعش اور طالبان کے خلاف سرحد پار سے انسداد دہشت گردی مشن چلائیں۔ “بالکل نہیں ،” وزیر اعظم خان نے جواب دیا۔
اس میں کوئی راستہ نہیں ہے کہ ہم پاکستان کے علاقے سے کسی بھی اڈے یا کسی بھی طرح کی کارروائی کی اجازت نہیں دیں گے۔ “بالکل نہیں .”
امریکی حکومت مستقبل میں تعاون کے لئے پاکستان اور دوسروں کے ساتھ بات چیت کرنے کی کوشش کر رہی ہے کیونکہ امریکہ خطے کو چھوڑنے کے باوجود مستقبل میں اپنا کردار ادا کرنا چاہتا ہے۔ تاہم ، حکومت کی طرف سے مطلق نمبر نہیں ہے

Share

About admin

Check Also

معافی کی پٹیشن پر دستخط، ڈاکٹر عافیہ صدیقی کی پاکستان واپسی ! علی محمد خان نے تصدیق کر دی

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) معافی کی پٹیشن پر دستخط، ڈاکٹر عافیہ صدیقی کی پاکستان واپسی ! …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com