Breaking News
Home / آرٹیکلز / کمرہ عدالت میں جج اچانک اٹھا اور خاتون کے ہاتھ چومنے لگا، وہ خاتون کون تھی؟ یہ تحریر آپ کو بھی ضرور پڑھنی چاہئے

کمرہ عدالت میں جج اچانک اٹھا اور خاتون کے ہاتھ چومنے لگا، وہ خاتون کون تھی؟ یہ تحریر آپ کو بھی ضرور پڑھنی چاہئے

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) عرب ملک کی عدالت میں ایسی خاتون کی پیشی کے جج اپنی نشست سے اٹھ کر جھک گیا اور ہاتھ چومنے لگا ، وجہ جان کر آپ بھی خراج تحسین پیش کرینگے اور خوشی سے جھوم آٹھیں گے۔ تفصیلات کے مطابق اردن کی ایک عدالت میں موجود حاضرین اس وقت حیران رہ گئے ۔

جب ایک کیس کی سماعت کے دوران جج اپنی نشست چھوڑکر سیدھے ملزم خاتون کی جانب چل دیئے، خاتون کے قریب جا کرجھک گئے اور  ان کا ہاتھ چوم لیا۔ جج کے اس اقدام پر خود خاتون بھی حیرت زدہہوگئی تاہم جلد ہی جج نے بتا دیا کہ وہ ان کی آستانی ہے اور میں پرائمری سکول میں آپ کے پاس پڑھتا تھا۔جب جج نے خاتون کا ہاتھ چوما تو انہوں نے یہ بھی کہا کہ ’’مائی ٹیچر ! آ پ کے سامنے یہ میری سزا ہے’’۔واضح رہے کہ خاتون ٹیچر کو سکول میں ایک بچے پر ہاتھ اٹھانے کے الزام کا سامنا ہے۔ دوسری جانب متحدہ عرب امارات نے پاکستانی شہریوں پر عائد ’اماراتی سفارتخانے کی طرف سے تصدیق شدہ ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ‘ کی پابندی ختم کر دی۔ گلف نیوز کے مطابق اسلام آباد میں واقع اماراتی سفارتخانے کی طرف سے ایک لیٹر جاری کیا گیا تھا جس میں پاکستان سے متحدہ عرب امارات جانے والے لوگوں کے لیے اماراتی سفارتخانے سے تصدیق شدہ ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ دکھانا لازمی قرار دیا گیا تھا۔ اب سفارتخانے کی طرف سے یہ لیٹر واپس لے لیا گیا ہے۔رپورٹ کے مطابق اماراتی سفیر حماد عبید ابراہیم الزابی نے گلف نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا ہے کہ ہم نے اس فیصلے کی منسوخی سے پاکستان کی وزارت خارجہ کو آگاہ کر دیا ہے۔ قبل ازیں امارات جانے والے پاکستانیوں کے لیے سفارتخانے سے ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ تصدیق کرانا لازمی قرار دیا گیا تھا ۔

Share

About admin

Check Also

’’اللہ پاک کی قدت‘‘ وہ پرندہ جو 10ماہ تک دن رات مسلسل اڑتا رہتا ہے ، وہ اس دوران اپنی خوراک کیسے پوری کرتا ہے ، جانیں

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک )وہ پرندہ جو 10ماہ تک دن رات مسلسل اڑتا رہتا ہے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com